SANKAA – Tools

Wat

Volgende zaken zullen aan bod komen:

Het belang van digitaal werken, de functies van het online-platform en hun werking
Het organiseren van online bijeenkomsten: hoe maak je een account aan, hoe plannen jullie een online-vergadering; waar let je op bij het uitnodigen van je leden; welke afspraken maak je best om je vergadering vlot te doen verlopen…
Wat met leden die minder digitaal vaardig zijn of niet over het nodige materiaal beschikken?

Voor wie

– Voor lidverenigingen die nog weinig of geen ervaring hebben met online vergaderen

Je schrijft in per vereniging. Je kan met maximaal 6 leden van je vereniging inschrijven. Zo kunnen we ieders vragen beantwoorden en voldoende oefenen
Verenigingen die met 1 of 2 leden inschrijven kunnen aan een andere vereniging worden gekoppeld
Gelieve ten laatste 1 week voor de gewenste datum in te schrijven

Wanneer

Jullie kunnen kiezen uit onderstaande data:

  • 04/07/2020 – 16-18h en 19h-21h
  • 09/07/2020 – 19-21h
  • 11/07/2020 – 16-18h en 19h-21h
  • 17/07/2020 – 19-21h
  • 23/07/2020 – 19-21h
  • 25/07/2020 – 16-18h en 19h-21h
  • 30/07/2020 – 19-21h
  • 31/07/2020 – 19-21h
  • 08/08/2020 – 16-18h en 19h-21h
  • 22/08/2020 – 19-21h

Past geen enkel van de voorgestelde momenten? Neem dan contact met ons op info@sankaa.be

Waar

Online via Zoom

Taal

Nederlands/Engels of Nederlands/Frans

Hoe inschrijven

Je stuurt een mail met volgende gegevens naar info@sankaa.be met de naam van je vereniging en de gekozen data
Naam, telefoonnummer en e-mailadres van deelnemende leden
Na inschrijving
Jullie worden gecontacteerd door één van de medewerkers om het tijdstip van de vorming te bevestigen